Why JIM?

JIM je ideální svačinou do kapsy, kterou si můžete dopřát kdykoliv během dne a navíc bez výčitek :​) Ať už jste v práci, doma nebo na cestách.

Prémiové, jemně zauzené maso, vyrobené v České republice. Přirozený zdroj energie v kapse Vám bude chutnat. Přesvědčte se!

Proč JIM?

Hledáte kvalitní výrobky s opravdovou chutí masa? JIM se vyrábí pouze z pečlivě vybraných libových kusů masa. Obsahuje tak minimální množství tuku.

Ideální svačina do kapsy

Sušené maso je přirozeným zdrojem proteinu. JIM je ideálním zdrojem energie s vysokou nutriční hodnotou. Díky tomu dodá potřebnou energii při sportu, na cestách a ve chvílích zábavy i relaxace.

Pro koho je JIM určen?

Pro každého, komu záleží na zdravém životním stylu a má rád maso.

Nejkvalitnější části libového masa
nakrájené na tenké plátky
marinované za použití pečlivě vybraných surovinách
usušené

Protein je velice důležitý při sportování

Je ale nezbytný nejen pro sportovce, ale úplně

pro každého. Protein není jen pro kulturisty, aby rostly svaly. Proteiny čili bílkoviny jsou důležité pro stavbu a obnovu všech tkání. Za pocitem hladu, či bouřlivou chutí na sladké stojí právě chybějící bílkoviny. Signály těla jsou proto velmi výrazné.

Skoncujte nadobro s chutěmi na sladké

Nedostatek bílkovin se může projevit různým způsobem – nejčastějším projevem bývá zvýšený pocit hladu a velké chutě na sladké. Jakoby se nám tělo snažilo říct, že mu něco chybí a „honí nás“ od lednice ke spíži. Důsledkem nedostatečného příjmu bílkovin je také úbytek svalové hmoty. Vzhledem k tomu, že organizmus bílkoviny nezbytně potřebuje, bere si je ze svalů. Úbytek svalové hmoty je následně spojen s poklesem bazálního metabolizmu (výdej energie nutný pro

uchování základních životních pochodů). Pokud je příjem bílkovin nedostatečný po dlouhou dobu, dochází k poruchám imunity, otokům a špatnému hojení oděrek a ran.

Optimální příjem bílkovin

Aby bylo dosaženo optimálního příjmu bílkovin, je nutné zařazovat bílkovinu ke každému jídlu, resp. minimálně ji začlenit do jídelníčku. Doporučujeme volit jídla bohatá na bílkoviny, jako je proteinová kaše, nebo celozrnný chléb s tvarohovou pomazánkou. Stejně tak svačiny pouze ve formě ovoce, nebo zeleniny bývají nedostačující. Odpoledne je dlouhé a je zapotřebí se více zasytit – tedy přidat bílkovinu. Kousek sýra s celozrnným pečivem, proteinovou tyčinku či sušené maso/jerky.

Proto abychom žili zdravě a cítili se fit, musíme dávat pozor na dostatečný příjem bílkovin. A pozor, platí to i pro děti!